http://tamindirmeci.blogspot.com/2014/01/angry-birds-go-full-mod-hileli-apk.html

http://tamindirmeci.blogspot.com/2014/01/angry-birds-go-full-mod-hileli-apk.html
Rovio'nun haziran ayında duyurusunu gerçekleştirdiği Angry Birds Go, 11 Aralıkta "Google play, ios, windows" işletim sistemli telefonlar için yayınlacak.
Pistlerin tozunu attıracağımız bir kart yarışı olan Angry Birds Go, üç boyutlu grafikleriyle Angry Birds evrenine farklı bir boyut kazandırmış durumda. Race, Time Boom, Fruit Splat, Champion Chase ve Mega Match olarak adlandırılan çeşitli oyun modlarının bulunduğu oyunda Red, Chuck ve King Pig gibi birçok Angry Birds karakteri bulunuyor.
Dev bir top, balon ve roket gibi rakipleriniz üzerinden avantaj kurmanızı sağlayacak güçlendirmelerin bulunduğu oyunda yükseltilebilir araçlar da yer ediniyor. İki farklı kontrol şemasına sahip olan yapım, sanal düğmeler ya da jiroskop sayesinde kontrol edilebiliyor. 
Angry Birds Go!, Android Hile Mekanı'nda modlu ve hileli apk indir.
Sitemizden Angry Birds Go! indirebilirsiniz...



İNDİR

10 yorum:

  1. Bu oyun cok guzel tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir oyun hemen indireceğim kardeşim istiyordu :)

    YanıtlaSil
  3. Bu oyunun serisi gerçekten çok iyi.Umarım serinin devamı da gelir.İndiriyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Oyun gerçekten çok eğlenceli ve popüler bir oyun teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Ben bu Angry Birds oyunun oynadım sadece , ileri çıkan sürümlerini hiç oynamadım. Önce bi indiriyim de ona göre hilesinide indiririm.

    YanıtlaSil
  6. Güzelmiş cidden. Hile ile daha zevkli hale geliyor.

    YanıtlaSil
  7. Oyun gerçekten zevkli fakat para zor kazanıldığı için insanın canı sıkılıyor hile için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Bu oynuoynuyorum hilesi lazımdı . para zor kasılıyor

    YanıtlaSil
  9. Rovio gerçekten çok güzel bir oyun yapmış. Kuşlar ile yarış yapmak güzel ama oyunun kontrollerini biraz daha geliştirirseler daha iyi olacak.

    YanıtlaSil
  10. Angry Birds'ü çok sevmemiştim bana çok saçma ve sıkıcı gelmişti. Ancak bu oyun çok ama çok hoşuma gitti. Tabi zor olduğu gibi de zor. Hilesini arayan bir çok kişi olmuştur. Telefonum Apple olmasa kullanırdım. Teşekkürler

    YanıtlaSil

 
Top